Tuesday 26 July 2011

sentuh tapi cam sikiiiit sangat pressure nya..

Sambungan dari karangan lepas :

...dia buat bunyi cam 'alaaaaaa...' gitu gitu

Nipel dia besar dan kenyal,
sikit lagi jari kelingking aku jgak besarnya.
aku terus duk cuba nak menggelikan dia
ngan tangan aku terkapit antara bra dan bres dia,
lama sikit pas tu dia duduk tegak kembali,
'Glap bukak la kat belakang tu, ketat la'
pucuk dicita puting mendatang dik ooi..
aku bukak ngan penuh laju nya,
tak der dah slow slow macam nak romantik romantik,
bukak cakuk tu n aku pegang bahu dia,
sandarkan dia ke dada aku,

terus aku main ngan nipel dia,
dok buat sentuh tak sentuh tu lah.
sentuh tapi cam sikiiiit sangat pressure yang aku applykan.
silap silap, jari aku cuma sentuh bulu roma kat bres dia jer.
n kat area nipel tu macam sentuh biji biji yang kecik kecik
disekeliling puting tu jer, aku dapat tengok yang dia dah geli,
nafas dia makin laju. lama sikit pas tu, dia tak buleh nak tahan
dah kot. Trus dia kalih ke belakang, dan kiss aku ngan lahapnya.

aku terkejut la jgak... macam tak biasa la plak ngan dia yg ganas tu,
sambil dia duk mengulum bibir atas ku, aku terus membuka baju nya.
dia tak kisah... dia lagi mendepakan tangan untuk ku melondeh kan
bra nya. Dan kini seorang gadis yg montel lagi puteh melepak
mengeliat didalam dakapan ku. Punya la sedap dakap!!

ku biarkan dia duduk diatas ku, dia mengesel n0k nya ke
stick ku yg mengeras. dia pakai seluar track yang mcm plastik tu.
walaupun tak masuk, tp still aku rasakan tekanan yang amat sangat,
dia bagaikan meletakkan seluruh berat badan nya diatas stick ku.
agak lama juga dia mendayung, kubiarkan saja.
sambil mulut ku menikmati nipel nya yg dah galak mengeras tu.
sambil mendengar dengusannya yg bernafsu.
semakin lama, semakin laju ritma goyangan pinggang nya.
ku rasa geli juga.. tp geli yg best,
(masa ni aku tak pernah lagi masukkan lagi)

aku berhenti menyonyot nipel nya,
dan menikmati wajahnya yang penuh bernafsu,
sedikit ternganga menghembuskan nafas yang kasar.
kekadang dia menggigit bibirnya melepaskan geram.
dia dok enjoy mendayung sambil mata tertutup,
sekali dia sedar yang aku dah stop mengusahakan nipel dia,
dia buka mata.. n dapati aku dok menikmati wajah nya
yang tgh seksi bangat tu, kalau dalam bahasa omputeh nyer
memang mesmerizing la wajah wanita yg stim.
tak buleh nak lupa sampai bila,

ada senyum sikit sikit, lips apart, nafas yang kasar.
dia masih meneruskan dayungan nya. sekali dia macam sakit,
dahi nya dikerutkan, mulut nya dibukakan macam nak menjerit
tapi tak sampai nafas. macam buleh kudengari jeritan manja
sambil menghembuskan nafas klimaks nya.
dan dia habiskan dayungan nya dengan satu tekanan yang kuat
ke situ, terus dia menyembamkan wajah nya ke bantal ditepi aku,
dan bresnya menutupi ruang pernafasan aku.
adeh adeh,
tak leh napas!
tak leh napas!

>TheEND<

yer yer aku tau,
blog ni dah jadi cam blog tak senonoh plak.
memang la aku perlu tulih ngan penuh detail nya,
pasal aku nak ingat semua cerita ni,
bukan nak bangga. tp kenangan tu macam slowly slipping away.
camana nak bagi kenangan terus dalam minda?
citer la kat orang. berkali kali...
(Tok aku dok cerita pasal arwah husband dia,
sampai aku ada memori pasal orang tua tu,
walhal aku tak pernah jumpa dia...)

gelap kan..
(kata lelaki yang menaip sambil tunduk malu ngan penulisan nya sendiri)

No comments:

Post a Comment