Tuesday 4 January 2011

Berjalan di dalam gelap

daughter of darkness sekalian,
seperti yang korang tahu, aku dah pernah berblog sebelum ini,
aku blog tentang cerita aku, cerita yang aku pikirkan,
tentang aku...
tp somehow along the way, blog itu sudah terang sangat.
n bila dah terang, aku tak leh nak memberi pendapat ikhlas ku
tanpa menyakitkan hati certain people.

kalau aku maki wedding dia tu,
kang si adik ni baca, dia sampaikan plak.. so tak leh lah..
tulih yang baik baik jer lah...

kan ker boring tu.

so untuk menggelapkan blog ni,
aku telah berusaha untuk membloghopping ke blog blog yg
tidak dikunjungi blog ku yang terang sana.
semua rakan disini akan jadi rakan baru.
rakan yang tak der connection ngan rakan dari blog ku yg terang sana.
susah nya...

susah nya nak gelap gelap nii...
kenapa nak gelap?
oh oh.. cerita cerita gelap nanti akan jadi laaaaaagi gelap.
gelap sampai aku yang menulis ni pun tak nampak keyboard.
oh gelapnya.

3 comments:

  1. ok boleh skandal

    kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Wanie,
    skandal skrg pun dah tak terlayan,
    nak tambah satu lagi? ohh..
    kejap nak tengok schedule :D

    ReplyDelete