Monday 8 March 2010

vivian

sabungan dari post terakhir

'kreeekkkk!!!'

tgh duk syok syok tu, aku dgr pintu terbukak. eh!!
ada orang ker!!? aku bingkas bangun, toslet aku off,
ngan senyapnya aku nyorok belakang locker,
ada budak masuk, dia pakai t shirt n suar pendek
nampak dek sillhouette nyer kat pintu.
'hello!? ada sapa sapa ker?'
aku tak jawab
'saya tak mau buat hal, kalau ada orang bg tau jer,
saya tak bagi tau gad. saya cuma nak pastikan bukan hantu, saya takut'
suara dia ada pelat sikit, bergetas sikit, macam nak nangis.
'saya tau awak ada sini, tolong la keluar, saya janji tak bagi tau cikgu atau gad haus'
dan dalam gelap tu aku keluar, nak melarikan diri.
aku nak sembur jer.. kang kena tangkap kang memang gagal lah kan..
aku trus halakan toslet ke muka dia. plap!! muka dia cerah trus.
dia cuba utk nak kaver ngan tangan tp toslet ku cerah lagi.
aku bajet dia tak nampak muka aku, cadangan nak serbu trus tak jadi,
kesian aku tgk muka dia yg separuh nangis tu, jam baru kul 2 pagi.
'engko vivian? baik ko ketepi, jangan ikut aku, jangan bagi tau gad haus,
kalau tak kat sini jgak nahas ko' aku mengugut dia, tp kat situ la silap aku,
kononnya nak tukar suara lah, tp apa lah sangat. dia cam trus. Bodoh!!
'GELAP? lap ko ke tu?' dia masih cuba nak tgk biarpun mata dia disilaui lampu toslet.

aku diam, alamak eh kantui lah plak. vivian ni budak junior,
dia satu kelab ngan aku, kelap chess
(bukan la kelab chess kan, takkan aku nak bagi korang tau betul betul kot!!)
dia budak sabah, aku patutnya dah agak dah,
kalau budak sabah mesti la balik ngan different schedule sikit kan.
isu flight masa cuti skolah pun ada jgak kot. dia budak baik,
jenis yg tak layan sapa sapa sangat tu, nobody important,
vote dia pun orang tak kisah sngat. dia cuma budak yg wujud,
tp orang tak kisah sangat.

'lap, teman la aku malam ni, aku takut.. macam macam sangat bunyi
yg aku dgr malm ni, tak per.. aku tak bg tau kat cikgu yg ko masuk
mlm ni, aku janji, lap ko duk la ngan aku mlm ni.. teman aku please!!'
suara dia macam dah ada harapan sikit, macam dia dah recover dari
nangis dia.
dan satu lagi tindakan bodoh aku...

'vivian, yer la ni memang aku Lap, malu la aku ko nampak aku dlm keadaan ni,
ko jgn bagi tau orang yer.' malunyaaaa!! dlm tangan aku segenggam panties
budak dok ada... nak sorok mana?
'tak per, kita sepah kan sikit area ni, kita salahkan budak luar pecah
masuk masa cuti.'jawab vivian berkomplot.
dan kami pun gi pecahkan sikit lg locker orang lain mencari makanan,
vivian jadi tour guide jap utk aku, ni locker si anu, ni locker si anu,
n yg mana ada makanan kami sapu bersih heheheh,
terasa besh.. ada kawan nak berkomplot dari berlainan jantina.

ada certain drawer dia tak bagi bukak, maybe best friend dia kot,
locker kawan ni tak buleh, locker kawan tu tak buleh. gitu gitu..
dia budak yg baik.
dia nakal tp dia tak nak susah kan kawan dia.

keja kami abis ngan memecah kan locker vivian sendiri,
tak nak bagi syak katanya.dah pun pukul 3, n kami lepak bilik vivian,
masa masuk bilik dia tu, selamba rock nyer dia gi bukak lampu...
loh!! ada lektrik la plak!!? kalau camtu td masa aku duk suluh toslet
kat muka vivian td, buleh jer dia kantulkan aku. tp maybe dia nak kan teman...
dia tak nak bagi aku lari trus kot. ker simply dia pun panic.. heheh aku tak tau.
n kitorang lepak sampai pagi, sambil makan biskut.
off kan balik lampu of course,
kang gad haus tertanya tanya plakkenapa lampu cerah, kot dibuatnya
dia mai check, kantul aku duk sembang baek punya ngan vivian kat
tetengan dorm.

so gitu lah citer gelap ku, gelap pasal aku malu nak citer ngan orang
disekeliling ku yg aku ni satu tika dulu penggila panties.
kantui plak ngan budak plak tu, so not cool.
berintimate ngan budak sabah yg tak cool tu plak,
lagi lagi la tak cool.
but that is another story. gelap lagi niiii..

1 comment:

  1. alahai mcm2 btol kisah gelap,.,

    cikti pn bnyk jgk kesah gelap,,malu nk ckp nkt org,.,sndiri2 snyap sudah,malu,.ekeke

    ReplyDelete